18 cze 2013

Odżywka Farouk Biosilk Silk Filler - Moja recenzja.

Nazwa produktu: Odżywka Farouk Biosilk Silk Filler
Pojemność: 50 ml (dostępne również większe opakowania)
Cena: ok.16 zł/opakowanie 50 ml
Strona internetowa : Ambasada Piękna
Informacje o produkcie:
Jedwabisty wypełniacz - odżywka bez spłukiwania przeznaczona do codziennego użytku.
Zawiera naturalny jedwab i wyciągi roślinne, dzięki czemu natychmiast poprawia kondycję włosów. Wyrównuje strukturę włosów, ułatwia farbowanie i utrwala kolor.
Chroni przed wysoką temperaturą oraz wzmacnia włosy. Ułatwia rozczesywanie.

Sposób użycia:
Spryskać obficie włosy wysuszone ręcznikiem. Nie spłukiwać.
Moja opinia:
Myślę, że odżywka ta jest jedną z lepszych dostępnych na rynku. Spray jest lekki, ma idealną, płynną konsystencję, nie przetłuszcza włosów oraz nie pozostawia tłustych plam. Jeśli chodzi o zapach - różany, delikatny, niezwykle kobiecy. Po rozpyleniu na włosach przez chwilę jest widoczny błyszczący filtr, lecz dla mnie jest to jak najbardziej plus. Odżywka w znaczny sposób ułatwia rozczesywanie, sprawia, że włosy są gładkie oraz zapobiega ich podkręcaniu. Z natury mam falowane włosy, jednak od kiedy zaczęłam używać tego produktu, zauważyłam znaczną poprawę - włosy nie falują się aż tak bardzo. Ponadto są bardziej odżywione. Polecam ten produkt również osobom o długich włosach, szczególnie tym, które mają trudności z ich rozczesywaniem.
Zalety:
+ cena
+ dostępność
+ włosy są odżywione
+ zapobiega podkręcaniu się włosów
+ śliczny, różany zapach
+ nie przeciąża włosów
+ idealna, płynna konsystencja
+ nie zawiera parabenu
Wady:
- niezbyt wiele informacji na temat produktu na opakowaniu   

 



2 komentarze:

  1. WOW!!!! Masz przecudowne włosy :D
    Też chcę takie, trochę mi jeszcze brakuje do takiej długości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję ;)
      Kiedyś miałam jeszcze dłuższe, lecz pod koniec szkoły podstawowej ścięłam je na krótko. Odrosły mi dopiero po trzech latach :)

      Usuń