12 cze 2013

Paczka od Face&Look!

Dzisiaj w Drogerii udało mi się odebrać Glosy Box od Face&Look. W paczce znajdowało się: 9 próbek kosmetyków w saszetkach (od 1,5 do 4 ml), ciemnoczerwony lakier do paznokci firmy Bell, 20 ml próbka kremu z filtrem 30 marki Dax Sun, próbka bazy rozświetlająco-wygładzającej firmy Dax Cosmeticscień do powiek w odcieniu beżu od firmy Ingrid Cosmetics, tester błyszczyku w pomarańczowym kolorze id Bell oraz czasopismo Face&Look oraz Cosmetics Reporter oraz ulotki od firmy Flos Lek. Szkoda, że paczka nie była imiennie zaadresowana, bo miałyśmy z Panią sprzedawczynią początkowo problem w jej odnalezieniu. Żałuję także, że nie otrzymałam, tak jak wiele innych osób mini kosmetyków Under 20- może zdecydowałabym się na zakup jakiegoś pełnowartościowego produktu ;/ A oto zdjęcie moich zdobyczy:

Zdjęcie paczki:

 Wszystkie zdobycze:

Próbki kosmetyków w saszetkach (Kliknij, aby odwrócić zdjęcie)

 Zdjęcie większych próbek:

Tutaj z bliska:

I tutaj również:

A tutaj zdjęcie czasopism i ulotek:


Osoby, które zamówiły Glossy Box: Pamiętajcie, aby odebrać swoje pudełeczko do dnia 14 czerwca 2013 r :)

11 komentarzy:

  1. gratuluję Ci paczuszki, jestem ciekawa co znajdzie się w mojej, czeka na mnie w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już moja też odebrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zapomniałam o niej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lolly, paczuszkę możesz odebrać do jutra ;)

      Usuń
    2. miała odpuścić bo szczerze nie chciało mi się iść po nią, ale teraz dobrze, że poszłam bo bym żałowała ;)

      Usuń
  4. Ja też to zamówiłam i dzisiaj byłam w sklepie i Pani powiedziała mi, że przyszły paczki dzisiaj, ale do kierowniczki : / .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro z tego powodu, wiem, że dużo osób również zostało tak rozczarowanych. Zapewne kierowniczka przygarnęła sobie tę paczkę, myśląc, że jest zaadresowana do niej. Wielkim błędem było niezaadresowanie paczek ;/

      Usuń
  5. ja zaraz po nią jadę D:D: ciekawe czy w ogóle będzie ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konieczne napisz na blogu, co znajdowało się w Twojej paczuszce ;) (jeśli oczywiście ją otrzymasz- na co mam ogromną nadzieję;))

      Usuń
  6. świetna paka, gratuluję i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń