11 cze 2013

Serum Kolagenowe od Medacol - Moja recenzja.

Nazwa produktu: Serum Kolagenowe z Colostrum w żelu
Cena produktu: 220 zł
Producent : Medacol
Zawartość: Opakowanie typu airless z pompką 100ml
Strona internetowa producenta: Medacol.pl
Informacje o produkcie:
Colostrum zastosowany na skórę doskonale odżywia ją i pomaga w usuwaniu defektów kosmetycznych. Wzmacnia system immunologiczny skóry i przyspiesza regenerację tkanek, redukuje blizny i objawy trądziku. Działa przeciwzapalnie, antybakteryjnie i antywirusowo, zwalcza różnego rodzaju bakterie i drożdże, atakujące osłabioną skórę. Colostrum zawiera wiele naturalnych czynników, mających na celu stymulowanie skóry do autoregeneracji.

Colostrum zwalcza symptomy procesu starzenia i pobudza organizm do naturalnej produkcji kolagenu.
Stosowanie: Nie należy stosować serum zaraz po demakijażu,najlepiej odczekać 10-15 minut.
Sposób aplikacji jest bardzo prosty: niewielką ilość serum nakładamy na zwilżoną wodą twarz, rozsmarowujemy dokładnie, następnie wklepujemy. Może wystąpić lekkie uczucie ściągania skóry, choć nie jest to konieczne- u mnie takie uczucie nie wystąpiło.
Po upływie ok 15 min najlepiej nałożyć na twarz krem nawilżający. 
Moja opinia:
Używam tego serum od prawie dwóch tygodni. Stosuję je codziennie, rano i wieczorem. Po upływie 15 minut od nałożenia serum na twarz nakładam krem nawilżający. Plusem jest opakowanie - dzięki pompce bardzo łatwo można uzyskać odpowiednią ilość produktu. Kosmetyk ma konsystencję żelu w mlecznym kolorze, w zapachu jest bardzo przyjemny- osobiście zapach ten kojarzy mi się z morzem.
Jeżeli chodzi o efekty: Zauważyłam zdecydowaną poprawę stanu skóry: owszem, produkt nie zlikwidował wszystkich przebarwień, lecz myślę, że jest to kwestia czasu. Moja skóra stała się gładka, promienna, przyjemna w dotyku i rozjaśniona. Zwiększył się również poziom nawilżenia mojej skóry. Większość przebarwień zniknęła, pozbyłam się również trądziku, z którym tak długo walczyłam. Zauważyłam, że zmarszki na moim czole zaczęły się spłycać. Serum pomogło mi pozbyć się cieni pod oczami już po pierwszym tygodniu stosowania. W dodatku produkt nie zawiera silikonów, ani parabenów, więc nie uczula. Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku i myślę, że warto w niego zainwestować ;)

Zalety:
+ estetyczne opakowanie z pompką
+ żelowa konsystencja
+ wydajność
+ przyjemny zapach
+ nie zawiera parabenów, fatalanów, silikonów ani składników uczulających
+ wygładza cerę, czyniąc ją bardziej promienną
+ zmniejsza przebarwienia skóry
+ redukuje zmarszczki
+ usuwa cienie pod oczami
+ wzbogaca skórę w witaminy i mikroelementy


Wady :
- cena


      Konsystencja produktu:

 Wygląd opakowania:

3 komentarze:

  1. serum świetnie się prezentuje i jest kuszące ale ta cena...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena rzeczywiście jest dosyć wysoka, ale myślę, że warto zainwestować w tak dobry kosmetyk ;)

      Usuń
  2. nawet za tą cenę się opłaca ponieważ jest naprawdę super , choć miałam tylko próbki tego produktu po użyciu było od razu widać efekt, muszę dodać, że po ciąży moja twarz wyglądała okropnie a najgorsze były przebarwienia i dziwne czerwone plamki, które znikły czy jak ktoś woli się wchłonęły .

    OdpowiedzUsuń